Паковання – розробка й виробництво оболонки товару – одне з діючих знарядь маркетингу, йому сприяють фактори: * самообслуговування в торгівлі;
* ріст статку споживачів;
* образ фірми й образ марки;
* можливість для новаторства – нові упакування, що забезпечують схоронність.
Функції упакування:
* зберегти товар;
* установити метод роздачі, розливу;
* донести визначену інформацію до покупця (функції, придатність, термін збереження).
Продавці товарів створюють засоби маркування. Засобом маркування є етикетки та ярлики, що мають одну марочну назву товару, або більший обсяг інформації про нього.
Етикетка:
* ідентифікує товар або марку;
* указує сорт;
* описує товар, розмір;
* пропагує товар.
Приймаючи рішення щодо упаковки, діячі ринку повинні враховувати наступні обставини, що відображають думку громадськості й державної політики:
1. Відображати істину на упакуванні й у маркуванні.
2. Враховувати, що вартість товару зростає залежно від вартості упаковки.
3. Знижувати використання дефіцитних ресурсів.
4. Не забруднювати навколишнє середовище.