Середа, 2024-05-15, 05.23
Вітаю Вас Гість | RSS


Сайт Ірини Ткаченко


   
  Кафедра видавничої справи та редагування
       Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка

Культура рекламних видань - Навчальний форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Навчальний форум » Редакторсько-видавничий фах (листівки, плакати, етикетки, рекламні видання) » Редакторсько-видавнича підготовка рекламних видань » Культура рекламних видань (Проблема культури рекламного видання)
Культура рекламних видань
IrenДата: Середа, 2011-05-04, 13.32 | Повідомлення # 1
Підполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 108
Репутація: 8
Статус: Offline
Проблема культури рекламного видання є однією із складових проблеми культури видання.
Квалілогічний аналіз видань рекламного характеру передбачає урахування багатьох аспектів оцінки якості видавничого продукту.
Рекламне видання пропагує конкретний товар, послуги,його призначення - виявити зацікавленість до продукту, заохотити його купити.
Рівень культури рекламних видань загалом залежить від вкладених у нього грошей, професійності колективу, амбіційності замовника.
 
ВеснаДата: Середа, 2011-05-04, 21.10 | Повідомлення # 2
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 30
Репутація: 5
Статус: Offline
Але, на жаль, часто реклама нам розповідає про ті властивості, які певний об'єкт зовсім не володіє.
Переглядаючи, читаючи нашу рекламу можна подумати, що люди - найщасливіші на планеті Земля, оскільки мають ліки від усього, їжу дуже корисну і красивий, зручний одяг. А насправді - це не завжди відповідає дійсності...
 
SaharOKДата: Субота, 2011-05-07, 22.22 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Виробники продукції заради отримання прибутку у своїй рекламній продукції не цураються жодних методів. Піаряться, відкрито глумляться з конкурентів, влаштовують безпрограшні акції, позбуваючись таким чином непотрібного і простроченого товару (це стосується косметики і продуктів, а також побутової техніки, яка часто морально застаріла). Реклама - це зараз не просто рушій прогресу, а засіб впливу на свідомість і програмування масового покупця.
 
quissenonegoДата: Четвер, 2011-05-19, 22.28 | Повідомлення # 4
Підполковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 116
Репутація: 10
Статус: Offline
Чималу роль у рекламному виданні грає така його частина як логотип продукту.
Досить часто зовсім не вражаючу рекламу "рятує" саме логотип, що є впізнаваним з попереднього досвіду споживача, або ж "наштовхує" його на потрібні думки.

Знайшла нещодавно невдалі приклади логотипів. Тож чого не_треба робити тут:
http://www.share-design.ru/10-primerov-ne-udachnyx-logotipov.html

Ну, і звісно для самозбагачення - поради й основні принципи роботи над логотипом:
http://www.share-design.ru/osnovnye-principy-sozdaniya-logotipa.html


пафосен и беспощаден чисто из гедонистических соображений
мои открытки :З http://vkontakte.ru/club23388656
 
Навчальний форум » Редакторсько-видавничий фах (листівки, плакати, етикетки, рекламні видання) » Редакторсько-видавнича підготовка рекламних видань » Культура рекламних видань (Проблема культури рекламного видання)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: