Середа, 2024-05-15, 07.24
Вітаю Вас Гість | RSS


Сайт Ірини Ткаченко


   
  Кафедра видавничої справи та редагування
       Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка

"Золоті правила" роботи редактора над рекламним виданням - Навчальний форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Навчальний форум » Редакторсько-видавничий фах (листівки, плакати, етикетки, рекламні видання) » Редакторсько-видавнича підготовка рекламних видань » "Золоті правила" роботи редактора над рекламним виданням (Поради і алгоритми редакторської підготовки рекламних видань)
"Золоті правила" роботи редактора над рекламним виданням
IrenДата: Середа, 2011-05-04, 13.39 | Повідомлення # 1
Підполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 108
Репутація: 8
Статус: Offline
Рекламне видання може стати витвором поліграфічного мистецтва, прикладом продуктивних маркетингових технологій, виявом професіоналізму авторів і замовників.
Якими правилами користуватися у підготовці рекламного видання?
Що допоможе створити видання, яке не загубиться у безмежному океані рекламної продукції?
Як створити рекламне видання, яке не нервуватиме потенційного споживача?
Які постулати і правила допоможуть підготувати рекламний інформаційний продукт, який продаватиме, інформаційно задовольнятиме, викликатиме заздрощі і повагу конкурентів.
 
quissenonegoДата: Субота, 2011-05-07, 11.58 | Повідомлення # 2
Підполковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 116
Репутація: 10
Статус: Offline
В принципі робота над рекламою дещо сходиться з роботою над будь-яким, припустимо, друкованим матеріалом:
1. Спочатку детально вивчається товар, який рекламуватиметься. Так само як всесторонньо розглядається тема публікації
2. На другому етапі треба вияснити, яку рекламу компанії-конкуренти створюють для аналогічних товарів чи послуг та наскільки вона ефективна. Також бачимо спорідненість із журналістикою, коли необхідно переглянути всі попередні публікації.
3. І, безперечно, треба провести дослідження споживчого середовища.

У статті "ОСНОВНІ ПОМИЛКИ ТА ПРАВИЛА СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМИ" Наталія ШТЕЛЬМА визначає такі основні помилки при створенні рекламної продукції:
1. Недостатнє виділення часу та зусиль на рекламу.
2. Поради друзів та родичів.
3. Йти на поводу у агресивних менеджерів з продажу.
4. Дозволяти рекламному зверненню бути неефективним.
5. Завжди робити одне і те саме, тому що до цього звикли.
6. Потрапляння в пастку цін.
Повністю із статтею можна ознайомитись за посиланням:
http://www.nbuv.gov.ua/portal...._68.pdf

Додано (2011-05-07, 11.53)
---------------------------------------------
Також по тому ж посиланні зазначені такі поняття, про які також варто пам’ятати при створенні ефективної реклами. (це для тих, кому буде лінь перечитувати статтю і шукати потрібне cool )
Позиціонування
Це поняття користується великим успіхом серед маркетологів. Але однозначно
визначення даного поняття немає. Ось декілька з них. Позиціонування – це те чим, являється продукт і для кого він призначений.
Позиціонування – це місце, яке займає товар у свідомості покупців.
Образ бренда
Необхідно визначити, який імідж надати бренду, тобто рекламованому товару певної марки. У товарах, як і у людей, є власна індивідуальність і характер, і вони можуть принести успіх чи, навпаки, забезпечити повний провал на ринку. Характер товару складається з багатьох факторів: назва, упаковка, ціна і, саме основне природа самого товару. Будь-яку
рекламу слід розглядати як певний вклад у створення бренда. Звідси випливає, що реклама повинна бути підтвердженням одного і того ж іміджу рік за роком. Але це не означає, що не потрібно вносити щось нове в рекламу, просто нові ідеї повинні бути цікавими і підтверджувати вже той образ бренду, який склався. Звичайно, при умові, якщо цей образ є позитивним.
Особливо важко також надати більшості товарам імідж якості, так званий «білет першого класу». Особливо це стосується товарів широкого вжитку. Якщо реклама виглядає дешевою і не несе цінної інформації, це зразу ж відіб’ється на іміджі товару.
Отже, імідж товару відіграє величезну роль.
Для прикладу, якось дослідники з факультету психології Каліфорнійського університету дали студентам дистильовану воду. Деяким сказали, що вони п’ють дистильовану воду іпопросили описати її смак. Більшість студентів відповіли, що в неї взагалі немає ніякого смаку.
Другим молодим людям повідомили, що вони п’ють сиру воду з під крану. Студенти зразу ж заявили, що вода жахлива. У третій же групі повідомили про те, що ця вода є відомої марки і молоді люди заявили, що вода має неповторний смак. Тобто, у всіх цих випадках студенти порівнювали не смак, а імідж.
Суперідея
Саме суперідея привертає увагу споживачів. Доти поки в рекламі не буде суперідеї, вона буде проходити повз очі і вуха споживачів. Альберт Ласкер – один з найбільш талановитих людей у рекламному світі – часто любив повторювати: «Людина повинна відчути завмирання серця від суперідеї». Але будь-яка ідея стане тільки в тому випадку унікальною, коли вона доведе свою дієвість.
Зробити товар – головним героєм реклами
Тобто необхідно у рекламному звернені якнайкраще розкрити цінність товару, ніж це роблять конкуренти і виділити товар з різномаїття подібних за рахунок стилю і правильного підходу в рекламі.
Опиратися на науковий підхід
Надзвичайно важливо перед тим, як почати займатися створенням рекламних звернень, вивчити вже відомі прийоми. Адже за невеликим виключення споживачі реагують на одні і ті ж самі прийоми на протязі всього життя.
Реклама повинна відповідати товару
Рекламне звернення повинно обов’язково відповідати товару, створювати відповідні асоціації. Тому існує величезна кількість гарно зроблених рекламних звернень, але вони, на жаль, зовсім не відповідають суті товару. Як наслідок, переглянувши таку рекламу можна скоріше запам’ятати її саму, а не товар, який в ній рекламується.

Додано (2011-05-07, 11.58)
---------------------------------------------
Такі основні правила створення реклами, яка б запам"ятовувалась:
Користуйтеся мовою, звичною народу
Боріться за ефективність
Догоджайте бажанням споживачів
Шукайте творчу родзинку
Не забувайте, що творчість - це праця
Порівнюйте форму і зміст
Пам'ятайте про фінансовий бік справи
Домагайтеся узгодженості
Будьте простіше
Висловлюватися зрозуміло

описані детально за посиланням: http://www.advertme.ru/psi/15


пафосен и беспощаден чисто из гедонистических соображений
мои открытки :З http://vkontakte.ru/club23388656
 
SaharOKДата: Субота, 2011-05-07, 22.28 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Також редактор повинен враховувати менталітет і психологію потенційного читача. Адже часто буває, що закордонна реклама не приживається у нас, бо вона не зрозуміла нації - основній масі споживачів. Так, наприклад, американський виробник машин, вийшовши на італійський ринок, помилився з дивізом. Адже слова НО ВА означали італійською не рушаю. Хіба будуть купувати машину, яка не може зрушити з місця?
 
Навчальний форум » Редакторсько-видавничий фах (листівки, плакати, етикетки, рекламні видання) » Редакторсько-видавнича підготовка рекламних видань » "Золоті правила" роботи редактора над рекламним виданням (Поради і алгоритми редакторської підготовки рекламних видань)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: