Неділя, 2025-06-22, 15.04
Вітаю Вас Гість | RSS


Сайт Ірини Ткаченко


   
  Кафедра видавничої справи та редагування
       Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка

Проект листівки Яни Гулько - Навчальний форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Проект листівки Яни Гулько
IrenДата: Понеділок, 2011-04-25, 23.28 | Повідомлення # 1
Підполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 108
Репутація: 8
Статус: Offline
Розробка концепції є одним з головних завдань для редактора. Редактору необхідно знати і розуміти визначальні особливості листівок для того, щоб осягнути методику редакторської підготовки продукту.

Кожне видання мусить створюватися не для безликого і хаотичного «репертуару» чи «асортименту», а для певного маркетингово обґрунтованого сегмента споживачів. Листівки – видання, що претендують на заповнення особливої видавничої ніші (філокартистської, мистецької) та на задоволення утилітарних (комунікаційних), естетичних, культурних, духовних потреб сегмента споживачів регіонального, національного та світового рівнів. Орієнтація у цьому видавничому сегменті є однією із вимог до фахової компетентності редактора і видавця філокартистської продукції зокрема.

На початку підготовки до друку кожного видання редакторові важливо уявити коло потенційних читачів (покупців, споживачів) нового видавничого продукту. Концепція філокартистського продукту потребує оригінальних і свіжих ідей, системного вивчення потреб споживачів (як засвідчують дослідження маркетологів в психологів, попит на привітальні листівки завжди є стабільним, незалежним від пори року, привітальні листівки тематичного спрямування – новорічні, великодні, до 8 березня – є актуальними в конкретний період року) і уважного вивчення продукції, яка вже існує на видавничому ринку. Йдеться про розв’язання цілого комплексу організаційних і творчих питань: крім чіткого з’ясування потенційної цільової аудиторії, передбачуваного попиту на філокартистському ринку, важливим аспектом є оцінка економічних можливостей видавництва щодо забезпечення якості майбутнього видання, створення спеціального творчого колективу (художник, дизайнер, редактор).

Серед творчих питань найважливішими є формування графічної концепції видання. Художня виразність, естетична довершеність і абсолютність позитивного впливу на споживача – вимоги до зображення у листівці.

До споживчих властивостей листівки, які має врахувати розробник концепції і максимально їх актуалізувати під час видавничого втілення продукту, належать: практична корисність видання (рівень задоволення потреб покупця і адресата), естетична й художня довершеність, універсальність текстового наповнення (відповідність привітального тексту характеру людину, для якої купується листівка), єдність змісту і форми листівки, оптимальність параметрів «ціна-якість», зручність в експлуатації (сучасні видавництва пропонують листівки нетрадиційних форматів, іноді громіздкі привітальні листівки, окрім великого розміру, інших оригінальних виявів не мають), раціональність матеріальної конструкції, досконалість поліграфічного виконання, можливість експонувати листівку чи зберігати її у естетично привабливому футлярі чи іншому пакованні.

Потенційні споживачі листівок – надзвичайно строката аудиторія з найрізноманітнішими потребами і часом парадоксальними вимогами до продукції. Слід пам’ятати, що у виборі листівки потенційний споживач актуалізує двовимірну систему вимог до якості продукту: 1) особисті вимоги; 2) вимоги людини, якій адресується листівка.
Важливо враховувати цільове призначення листівки. Зазвичай, створюють комплект листівок, серію, тому варто подбати про своєрідну художньо виразну уніфікацію в оформленні, вираженні ідеї проекту, що забезпечить впізнаваність видання та його інформаційний і комерційний успіх.
В даному випадку листівка буде вітальною, розрахована на масову аудиторію. На обкладинці буде зображене повно форматне яскраве зображення, яке буде відповідати змісту основного тексту листівки, також буде міститись привітальний текст, фото адресата, тобто тієї людини, яку поздоровляють, а також вихідні відомості, такі як автор, художник чи фотограф, видавництво, назва серії, тираж та додаткові відмітки.

Прикріплення: 9054979.jpg (204.0 Kb) · 5003349.jpg (160.7 Kb) · 4543545.jpg (116.8 Kb)
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: