а крім латинських літер і китайських ієрогліфів існує ще одна проблема - маленький шрифт... споживач не може розгледіти, що ходить до складу об*єкту зацікавлення. Стосовно датування на етикетках харчових продуктів - справа не з простих, адже магазини навчилися вивішувати "свої" дати. Сьогодні половина сучасної харчової продукції містить хімічну складову, що викликає страшні захворювання (навіть назву не маю намір проголошувати) - це хім. елементи типу Е-256... і т.п. Багато з сучасників не компетентні в цій сфері, та й ті, що компетентні, - знаходяться в підводному човні- адже їм нікуди діватися, будуть їсти те, що на полицях супермаркетів і на ринку перекупщиків: і маркування й етикетка не виправить вміст харчового продукту - зловісних хімікатів, погодьтеся. Тобто, функція інформування залишається функцією інформуання - не більше, і часто не впливає на вибір покупця. Той, хто харчується з власної садиби,городу, курятника і т.д., той так і харчуватиметься.