Неділя, 2025-06-22, 14.01
Вітаю Вас Гість | RSS


Сайт Ірини Ткаченко


   
  Кафедра видавничої справи та редагування
       Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка

Он-лайн матеріали про етикетки - Навчальний форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Он-лайн матеріали про етикетки
NataliaДата: Середа, 2011-04-20, 16.14 | Повідомлення # 1
Майор
Група: Проверенные
Повідомлень: 87
Репутація: 8
Статус: Offline
Тут наведені інтернет-ресурси із посиланнями на цікаві статті. До кожного з посилань є анотація та короткий уривок із публікації. Навіть прочитавши тільки ці невеликі записи, ви можете створити уявлення про етикетку як вид видавничої продукції.

Додано (2011-04-20, 16.13)
---------------------------------------------
Історія та типологія етикетки
http://uk.wikipedia.org/wiki/Етикетка
Енциклопедична стаття з Вікіпедії «Етикетка». Визначення, історія (з акцентом на винних етикетках) та класифікація етикеток (за сферою застосування, матеріалом основи, способом нанесення, формою, обробкою, конструкцією).
«Етике́тка — ярлик на товарі, експонаті, будь-якому іншому продукті виробництва із зазначенням назви, виробника, дати виробництва, терміну придатності».

http://www.znaytovar.ru/s/Vidy_etiketok.html
«Виды этикеток». Автор публікації перераховує нові функції етикеток(інформаційна, завдяки штрих-коду, захисна). Описує такі види цих видань: паперові, на клейовій основі, полімерні, які приєднуються за допомогою термообробки, об’ємні, голографічні. Також виділено акцизні марки як один із носіїв інформації на тарі.

http://www.znaytovar.ru/s/Klassifikacionnye_priznaki_eti.html
«Классификационные признаки этикеток». Етикетки класифікують за матеріалом, способом виготовлення, способом етикетування, місцем розташування, функціями. Також поділяють на види ідентифікуючі етикетки, етикетки, які просувають товар, захисні.

http://pechatnick.com/analitika/articles/index.phtml?id=1183
«Изготовить идеальную, по мнению клиента, этикетку очень сложно». Автор Михаїл Бредіс дає три основні поради стосовно етикеток: вибрати правильний матеріал, забезпечити якісний друк та не нехтувати дизайном.
«С точки зрения удобочитаемости, крупные этикетки всегда предпочтительнее мелких. Их легче читать не только людям, но и сканерам. Поэтому Шэкет рекомендует использовать самые большие этикетки, которые только возможно использовать для соответствующей продукции или упаковки».

http://www.znaytovar.ru/s/Sposoby_naneseniya_risunka_ili.html
«Способы нанесения рисунка или графики этикетки». Тут висвітлені питання виробничого етапу підготовки етикеток: методи друку, спосіб приєднання етикетки до тари.

http://www.lzt.lviv.ua/holotypeua.htm
«Типи голограм». Перераховані такі типи голограм (з поясненнями): самоклеюча етикетка, фольга гарячого тиснення, голографічна фольга, плівка для ламінування.

http://ref.unipack.ru/118/
«Типология этикеточной продукции». Автор Андрій Загорський. Ґрунтовна стаття фахівця галузі. Етикетки класифікуються за основним призначенням, матеріалом та способом виготовлення, за способом етикетування, місцем розташування на тарі, за функціональним призначенням. У визначенні самої етикетки автор чітко відділяє її від тари, називає таку поліграфічну продукцію, як квазіетикетки та псевдоетикетки.
«Этикетка предполагает наличие некоего контейнера1 (тары, вместилища для того или иного содержимого): бутылки, банки, коробки, короба, мешка, поддона и т.д.;
этикетка обязательно в течение определенного промежутка времени и вплоть до момента соединения с контейнером существует отдельно от него;
этикетка обязательно тем или иным способом непосредственно соединяется с контейнером;
после соединения с контейнером (апплицирования) этикетка образует единый комплекс с контейнером; этикетка всегда используется в целях видовой либо индивидуальной, идентификации того или иного материального продукта (товара);
этикетка не является укупорочным и, как правило, соединительным средством (не является основным средством соединения каких-либо составных частей контейнера), не обеспечивает ключевых барьерных свойств контейнера и не может быть самим контейнером ни при каких обстоятельствах».

Додано (2011-04-20, 16.14)
---------------------------------------------
Етикетки винної індустрії
http://bonafide.uaprom.net/a4285-vinna-ndustrya-pravo.html
Стаття «Винна індустрія та право інтелектуальної власності». Коротко окреслено елементи (зокрема етикетка та пляшка), які підлягають захисту.
«Етикетка або оригінальна пляшка може охоронятися як промисловий зразок, патент на який діє протягом 10 років з можливим подовженням ще на 5 років. Крім того, етикетка як ескіз, твір образотворчого мистецтва охороняється також і авторським правом, що виникає з моменту створення твору, але водночас може бути зареєстроване в Державному департаменті інтелектуальної власності».

http://sovietwine.com/history/vinographoliya.html
Стаття «Винографолия». Автор І. Даченко. Присвячена колекціонуванню вино-горілчаних етикеток та іншої друкованої продукції, призначеної для інформування про названу продукцію.
«Предмет винографолии - этикетки напитков, т. е. художественно оформленные бумажные наклейки определенного формата с данными о продукции: товарный знак, наименование, тип напитка, название производителя, кондиции содержания спирта и сахара, полученные награды и т. д».
Окреслюється історія виникнення та поширення винної етикетки. Цікавим також є додаток – список термінів, які позначають колекціонування тих чи інших етикеток.

http://www.svvr.ru/kniga_o_vine_5
«Этикетка — визитная карточка вина». Стаття присвячена французьким і німецьким етикеткам: як їх правильно читати, які елементи обов’язкові, а які факультативні.
«Существует определенная тонкость в торговле вином: этим может заниматься как производитель, так и негоциант. Производители вина — это те люди, которые владеют виноградником, сами обеспечивают все стадии производственного процесса, начиная от посадки лоз до разлива готового вина по бутылкам. На этикетках вин от производителя могут стоять следующие надписи: «Mis en bouteille au chateau» (произведено и разлито в замке), «Mis en bouteille a la propriete» (произведено и разлито в имении)».

http://www.znaytovar.ru/new1811.html
«Этикетка вина». Публікація висвітлює історію становлення етикетки; кількість відомостей на ній у різні періоди; обов’язкові та необов’язкові елементи у наш час (у Росії).
«В настоящее время информация на этикетке делится на обязательную и необязательную. К обязательной, важной для потребителя, относится:
1. Тип и вид продукта.
2. Узнаваемость производителя (его название или его товарный знак).
3. Наименование документа (указа, распоряжения), который устанавливает стандарты качества на тот или иной тип вина (ГОСТ, ОСТ и т. д.).
4. Параметры качества (выдержка, количество спирта, сахара и т. д.)».

http://www.sovietwine.com/
«Коллекция винно-коньячных этикеток СССР». Тут можна знайти одну з найбільших інтернет-колекцій винно-коньячних етикеток Радянського Союзу, у тому числі й України. Кожна публікація складається із зображення етикетки та короткого опису напою.

http://www.winebay.ru/journal/view/subheading/70/
«Эволюция винной этикетки». Автор Діана Кирилова. Ґрунтовна цікаво написана стаття, присвячена еволюції не просто етикетки, а оригінальної, авторської, високохудожньої етикетки переважно для елітних вин. Етикетки, описані у цій публікації, є шедеврами, які мають цінність не меншу, ніж традиційні полотна.
«Самым хрестоматийным примером нестандартного отношения к классическим винным этикеткам считается проект Ротшильдов. Праправнук лондонского банкира Натаниэля де Ротшильда, выкупившего замок Brane-Mouton в 1853 году, барон Филипп де Ротшильд был не только любителем живописи, но и талантливым коммерсантом. Заказывая в 1924 году графику-кубисту Жану Карлю первую авторскую этикетку для своего вина, он нисколько не сомневался в успехе предприятия. Хотя, как это часто случается, госпожа Удача пришла к нему не сразу. До окончания Второй мировой войны других желающих создать этикетку для Chateau-Mouton Rothschild так и не нашлось. Повторив эксперимент в год великой победы (этикетка миллезима была украшена изображением в форме буквы V), барон продолжал упорно взращивать уникальную традицию — и в итоге добился того, что сначала идеей заинтересовались его друзья-художники, а потом и знаменитые мастера».
«Niepoort, был связан с рождением нового вина. С недавнего времени знаменитый дом поставляет на рынки разных стран коллекцию вин с забавными этикетками в виде комиксов. Интересно, что дизайн этих этикеток разрабатывался отдельно для каждой страны и к его созданию были привлечены национальные художники».

http://life.pravda.com.ua/food-and-wine/2011/01/26/70952/
«Как читать винную этикетку?». Автори – Таша Громова, Костянтин Стоянов. Тлумачення написів на етикетках вина з різних регіонів (Нового Світу, Європи (Франції, Італії, Іспанії, Німеччини) з використання прикладів-зображень. Також тут можна знайти таблицю відповідності позначень класифікації європейських вин.
http://trinixy.ru/44863-k....to.html
«Креативные бутылки вина и этикетки». Тут зібрані фото із цікавими винними етикетками.

 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: