Середа, 2024-05-15, 20.01
Вітаю Вас Гість | RSS


Сайт Ірини Ткаченко


   
  Кафедра видавничої справи та редагування
       Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка

Алгоритм редакторської підготовки пакатів - Навчальний форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Навчальний форум » Редакторсько-видавничий фах (листівки, плакати, етикетки, рекламні видання) » Редакторська підготовка плакатів » Алгоритм редакторської підготовки пакатів (Зміст роботи редактора над плакатом)
Алгоритм редакторської підготовки пакатів
IrenДата: Неділя, 2011-04-03, 22.59 | Повідомлення # 1
Підполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 108
Репутація: 8
Статус: Offline
У темі порушуються питання створення плакатів різних видів. Окреслюються різноманітні аспекти редакторської підготовки, пропонуються шляхи оптимізації редакторсько-видавничого процесу створення плакатів.Висвітлюються питання типології плакатів.
 
quissenonegoДата: Вівторок, 2011-04-05, 12.33 | Повідомлення # 2
Підполковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 116
Репутація: 10
Статус: Offline
Коротко зкомпілюю те, що знаю щодо створення плакатів:

Таке поняття як соціальна реклама існує тільки в країнах СНД, на Заході його замінює "Publik Interest". Західні теоретики реклами Бове і Аренс у своїй книзі "Сучасна реклама" користуються терміном "некомерційна реклама", яка класифікується за видами організацій, що користуються нею. Така реклама також відома під терміном "Оголошення громадських служб" (public service advertising та public service announcement, скорочено PSA).

По суті, мета соціальної реклами - змінити ставлення публіки до якої-небудь проблеми, привернути увагу людей до конкретних соціальних проблем або повідомити про соціальні ініціативи влади, а в довгостроковій перспективі - виробити нові соціальні цінності.

Щодо власне плакатної продукції:
Плакат, як особлива форма тиражної поліграфічної продукції, є одним з найстаріших видів реклами.
Саме соціальний плакат отримав масове поширення на поч. ХХ ст. під час першої світової війни, не втратив актуальності й донині. Взагалі, слово "плакат" це калька з німецького "das Plakat". В Англії та США використовувалася назва "poster", що походить від слова "пошта" (вважається, що в цих країнах подібні листи з'являлися насамперед близько багатолюдних поштових станцій). У Франції прижилося слово "affiche" - афіша.
Зараз у професійній рекламному середовищі "постерами" нерідко називають різні за пропорціями і розмірам широкоформатні рекламні плакати, в тому числі і в зовнішній рекламі, поняття "плакат" теж розширилось. Сучасні рекламісти і дизайнери люблять вживати сленгове "принт" у значенні "плакат" (від англ. Print - друкувати).
Таким чином, плакатом сьогодні називають всі види подібної продукціїї (від традиційного паперового поліграфічного плаката в приміщенні до широкоформатних "бігбордів" (від англ. bigboard - велика дошка, тобто велика рекламна площина) на фасадах будівель).

Є такі базові графічні принципи дизайну плаката, знання і володіння якими допоможуть не тільки дизайнерові-графіку створити дійсно яскравий, актуальний ефектний продукт, а й будуть корисні редакторові в проектуванні й розробці:
1. Однозначність. Всі шуми та сторонні смисли, що заважають сприйняттю основної думки, ідеї плаката, повинні бути безжально відкинуті. Найчастіше мірою, що виключає множинність тлумачення, є додавання автором текстового коментаря: слогану або гасла.
2. Лаконічність. Темпи сучасного життя потребують ясних і яскравих образів, коротких і ненудних фраз, які люди здатні сприйняти буквально "на ходу", в метушні сучасного міського вулиці. Не варто розраховувати на можливість спокійного, розміреного споглядання свого продукту.
3. Принцип синхронності. Використання в плакаті сучасної по відношенню до адресата естетичної системи. Актуальний плакат вимагає, щоб естетична система розробника була синхронною та сучасною естетичній системі одержувача повідомлення.

Ще існують такі спобоси подачі інформації послугуванням текстом:
1. Відсутність тексту взагалі, домінування зображальної інформації.
Приклад: Джозеф Мюллер. Das Kind. 1958. Плакат швейцарського автомобільного клубу про дорожнЮ безпеку.
http://book.uraic.ru/project/conf/txt/005/archvuz14_pril/61/ig2.jpg
2. Текстова частина та графічне зображення, доповнюють і посилють одне одного (найпоширеніший варіант).
Приклад: Реклама берлінського відділення всесвітньої організації СHILD HEALTH FOUNDATION (Фундація Здоров"я дітей).
http://book.uraic.ru/project/conf/txt/005/archvuz14_pril/61/ig3.jpg
3. Повне домінування вербального компонента.
Приклад: Володимир Чайка "Пива - нет". 1995.
http://book.uraic.ru/project/conf/txt/005/archvuz14_pril/61/ig4.jpg


пафосен и беспощаден чисто из гедонистических соображений
мои открытки :З http://vkontakte.ru/club23388656


Повідомлення відредагував quissenonego - Вівторок, 2011-04-05, 12.33
 
Навчальний форум » Редакторсько-видавничий фах (листівки, плакати, етикетки, рекламні видання) » Редакторська підготовка плакатів » Алгоритм редакторської підготовки пакатів (Зміст роботи редактора над плакатом)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: