Концепція моєї рекламної листівки не відрізняється особливою оригінальністю. При розробці концепції я більше зважала на можливості реалізації даного видавничого продукту та реальні споживацькі потреби. Оскільки нашу державу в наступному році чекає яскраве дійство – чемпіонат Європи з футболу, то було б доцільним випустити серію листівок, які б у привабливій формі описали інфраструктуру міст, які приймають чемпіонат (готелі, ресторани, розважальні заклади).
Потенційними читачами цих листівок можуть бути футбольні фанати, які приїдуть на чемпіонат. Тримаючи в руках таку листівку людина без проблем визначиться з готелем, у якому можна зупинитись та дізнається про місця відпочинку. Варто додати, що такі листівки будуть актуальними і після закінчення Євро-2012. Адже потенційними читачами таких листівок можуть бути туристи та мешканці інших українських міст, які вперше завітали, наприклад, до Харкова.
Для того, щоб привернути увагу потенційного читача потрібно, щоб листівка була яскравою. Оскільки, більшість людей – візували, то гадаю ніхто не зможе встояти перед класною, якісною фотографією красивого місця. Тому, зображальним елементом листівки буде фотографія
На так званій лицьовій стороні листівки буде розміщено фотографію, наприклад, готелю. На зворотній стороні будуть описані довідкові відомості про готель: його адреса, контактні телефони, кількість місць тощо.
Головний акцент уваги у цій листівці – фотографія, текст – інформація, яка доповнюватиме споглядання і процес осмислення фотографії.
Гроші на реалізацію даного видавничого продукту можуть виділяти готелі, ресторани, розважальні заклади. Адже в їхніх інтересах залучити якомога більшу кількість клієнтів. А за допомогою таких рекламних листівок їхня потенційна кількість може збільшитись.
Такі рекламні листівки можна роздавати в аеропортах, на вокзалах та в інших місцях великого скупчення людей. Також, примірник такої листівки можна залишити в готельному номері, на столику в ресторані.