Соціальний плакат «Особистість української сучасності»
Серія ідейно-тематичних соціальних плакатів на тему «Особистість української сучасності».
У XXI столітті, де все таке новітнє, величне, глобальне, постає питання про особистість. Її сучасне сприйняття світу, людей. Важливим є те, що «герой нашого часу» потребує вмотивованих настанов, які допоможуть у становленні емоційно-вольової стабільності. Мета створення: розширити спектр соціальних плакатів подібної тематики, що виходять на видавничому ринку; показати оригінальність втілення задуму, через варіативність ідейних проектів; збільшити попит на плакати «флешмобного» характеру; допомогти споживачеві знайти новий вид ізовидання, який допоможе підняти настрій, надихнути, змінити думку, задуматися і т.д.
Основна мета: допомогти налаштуватися на сучасний світ, з боку особистості. Створити своєрідні плакати-вказівники в світі XXI століття.
Актуальність: такий вид плакатів буде користуватися попитом, адже матиме миттєвий візуально-словесний вплив на особистість української сучасності, яка живе за принципами «моя хата скраю» і т.п.
Цільова аудиторія: підлітки 14 – 16 років. Хоча, залежно від певних психологічних особливостей аудиторія може бути будь-якого віку та статі.
Оприлюднення: такі плакати будуть розміщені на сітілайтах, спеціальних дошках для оголошень, в різних установах, зокрема школах, університетах.
Проект: зображення, салоган, вихідні відомості (на звороті).
Варіанти слоганів:
Зумій змінити майбутнє!
Українце! Твоя хата вже давно не скраю.
Включись! Це й твоє майбутнє!
Розфарбуй своє життя.
Неповторність завжди у тобі;)
Говори, балакай, теревень, гомони,
щебечи... УКРАЇНСЬКОЮ!
Соціальні плакати не мають інтерпретувати соціальні проблеми, породжуючи страх, а пропонувати альтернативу , фокусуючи загальну свідомість на почуттях любові, радості, патріотизму тощо.
Сучасний соціальний плакат має бути позитивно налаштованим. Візуальна
інформація високого художнього ґатунку збуджує позитивні емоції, викликає
стійкі думки, здатні гармонізувати внутрішній світ людини, формувати нове
сприйняття реальності.