Неділя, 2025-06-22, 19.47
Вітаю Вас Гість | RSS


Сайт Ірини Ткаченко


   
  Кафедра видавничої справи та редагування
       Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка

Ваші пропозиції щодо змісту дисципліни - Навчальний форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Ваші пропозиції щодо змісту дисципліни
IrenДата: Вівторок, 2011-03-15, 12.52 | Повідомлення # 1
Підполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 108
Репутація: 8
Статус: Offline
Приймаються конструктивні зауваження, пропозиції, скарги щодо змістового наповнення дисципліни "Редакторсько-видавничий фах: листівки, плакати, етикетки, рекламні видання".
 
quissenonegoДата: Вівторок, 2011-03-15, 17.34 | Повідомлення # 2
Підполковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 116
Репутація: 10
Статус: Offline
Напевно, не сюди, бо ен стосується самого предмету, а скоріше сайту.
Дуже тяжкі для сприймання оті коди, що треба вводити кожен раз, ящко хочеш відправити повідомлення. Можна якось або прибрати їх для зареєстрованих, або просто змінити?


пафосен и беспощаден чисто из гедонистических соображений
мои открытки :З http://vkontakte.ru/club23388656
 
IrenДата: Вівторок, 2011-03-15, 22.18 | Повідомлення # 3
Підполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 108
Репутація: 8
Статус: Offline
Такими є правила функціонування системи, на базі якої створено сайт.
 
quissenonegoДата: Середа, 2011-03-16, 08.39 | Повідомлення # 4
Підполковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 116
Репутація: 10
Статус: Offline
Ясно, я просто в цьому не дуже розбираюсь Х)

пафосен и беспощаден чисто из гедонистических соображений
мои открытки :З http://vkontakte.ru/club23388656
 
pimenokДата: Середа, 2011-03-16, 15.47 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 19
Репутація: 4
Статус: Offline
цікаво,а студенти будуть сворювати власні листівки-плакати-етикетки?я були б не проти)
 
IrenДата: Середа, 2011-03-16, 20.42 | Повідомлення # 6
Підполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 108
Репутація: 8
Статус: Offline
Ознайомтеся детальніше із робочою програмою з дисципліни: там окреслені всі творчі завдання, зміст яких виходять далеко за межі тривіального розуміння "створіть листівку чи плакат". Сподіваюся, вони допоможуть розкрити творчий потенціал майбутніх редакторів та видавців, а також сприятимуть підвищенню фахової кваліфікації студентів спеціальності "Видавнича справа та редагування".
 
pimenokДата: Середа, 2011-03-16, 21.12 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 19
Репутація: 4
Статус: Offline
Quote (Iren)
Ознайомтеся детальніше із робочою програмою з дисципліни

я ознайомилася,але поки що частково.все ще в недалекому майбутньому.
 
quissenonegoДата: Четвер, 2011-03-17, 09.38 | Повідомлення # 8
Підполковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 116
Репутація: 10
Статус: Offline
можна було б провести майстер клас з хенд-мейд листівок ХД
але це, напевно, якось невідомо коли і як, аби не займати час на парах


пафосен и беспощаден чисто из гедонистических соображений
мои открытки :З http://vkontakte.ru/club23388656
 
IrenДата: Субота, 2011-03-19, 23.52 | Повідомлення # 9
Підполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 108
Репутація: 8
Статус: Offline
В межах цього блоку редакторського фаху можна багато чого, але втиснути всі задуми в 40 годин неможливо, тому й було ініційовано створення сайту як альтернативної платформи для реалізації завдань дисципліни. Особливості цій дисципліні надає навчальний об'єкт - листівки, плакати та етикетки. Рекламні видання - такий собі видавничий синерген, у якому важливе місце займають названі ізовидання.
 
NataliaДата: Понеділок, 2011-03-21, 02.15 | Повідомлення # 10
Майор
Група: Проверенные
Повідомлень: 87
Репутація: 8
Статус: Offline
Quote
але втиснути всі задуми в 40 годин неможливо

Це також може бути однією з відповідей на запитання, чому випускники почувають професійний дискомфорт. Досить складно буває, навчаючись у такому темпі, не просто ЗДАВАТИ завдання, а осмислювати настільки, щоб після сесії щось залишилося.
І кількість годин на редфах - це ще непогано. А от як вивчити предмет за п"ять пар?
Проблема нашої освіти, яку, здається, неможливо розв"язати. Тут перемагає той, хто інтуїтивно відчув, що знадобиться йому в першу чергу.
 
quissenonegoДата: Понеділок, 2011-03-21, 09.31 | Повідомлення # 11
Підполковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 116
Репутація: 10
Статус: Offline
Quote (Natalia)
Тут перемагає той, хто інтуїтивно відчув, що знадобиться йому в першу чергу.

і потім зайнявся самоосвітою :З


пафосен и беспощаден чисто из гедонистических соображений
мои открытки :З http://vkontakte.ru/club23388656
 
NataliaДата: Понеділок, 2011-03-21, 09.37 | Повідомлення # 12
Майор
Група: Проверенные
Повідомлень: 87
Репутація: 8
Статус: Offline
Quote
і потім зайнявся самоосвітою :З

І це теж.)
 
IrenДата: Понеділок, 2011-03-21, 09.41 | Повідомлення # 13
Підполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 108
Репутація: 8
Статус: Offline
Як на мене, важливим є максимально організувати профорієнтаційну роботу у навчальному процесі. Це складно, з огляду на відсутність на те необхідної матеріально-технічної бази. Запорукою професійного успіху є синтез теорії і практики, і, погоджуюся, інтуїції.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: