Неділя, 2025-06-22, 21.03
Вітаю Вас Гість | RSS


Сайт Ірини Ткаченко


   
  Кафедра видавничої справи та редагування
       Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка

Як часто ви купуєте листівки? - Навчальний форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Як часто ви купуєте листівки?
Як часто ви купуєте листівки?
1. Тільки на свята [ 3 ] [30.00%]
2. Часто (з метою колекціонування) [ 0 ] [0.00%]
3. Під настрій (без причини) [ 4 ] [40.00%]
4. На свята, але рідко [ 4 ] [40.00%]
5. Не купую [ 0 ] [0.00%]
Усього відповідей: 10
IrenДата: Середа, 2011-03-16, 20.59 | Повідомлення # 1
Підполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 108
Репутація: 8
Статус: Offline
Листівка - особливий вид видання, який доступний кожному. Цільова аудиторія його необмежена. Функції - від утилітарних до естетичних, духовних, ідейних.
Листівковий сегмент видавничого ринку надзвичайно поліфонічний щодо тематики та поліграфічного виконання. Чи є попит на цей вид видавничої продукції? Хто потенційний споживач листівок? На кого орієнтується виробник цього типу ізовидань?
 
quissenonegoДата: Четвер, 2011-03-17, 17.15 | Повідомлення # 2
Підполковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 116
Репутація: 10
Статус: Offline
Це напевно теж можна валити й на перебірливість і психологію, але я дуже рідко можу знайти саме ту, що мені потрібна. cool

Більшість моїх знайомих раніше купували листівки тільки на свята і так нашвидкоруч, аби щось симпатичне попалось в супермаркеті. Про колекціонування мова не йде, і я навіть не певна, що переважна більшість людей зберігають листівки, які їм дарують.
Думаю, необхідно працювати в аспекті виховання культури споживача. Для цього треба зрозуміти - а що ж є листівка для середньостатистичного українця? Це або "на тобі якусь бамажку, відчепись від мене", або дійсно справжній витвір мистецтва, який дарують близкій людині. Інколи люди вважають, що листівки - це зайва трата грошей, а інколи взагалі, що "листівка найкращий подарунок" в негативному сенсі цього виразу)

Зараз за моїми спостереженнями листівки найчастіше беруть жінки. Особливо листівки ручної роботи. Чоловіки беруться за це діло або вдумливо, або геть бездумно - першу, що підвернеться.
І справді зараз більшість листівок - яскраві, суто жіночі. Або ж призначені для дарування чоловіку, з відповідним оформленням і графікою, "чоловіку", "батьку", "сину" і т.д.
Є й молодіжні з приколами, жартівливими віршиками і геть дурними, на мою думку, картинками.


пафосен и беспощаден чисто из гедонистических соображений
мои открытки :З http://vkontakte.ru/club23388656
 
UserДата: Четвер, 2011-03-17, 23.50 | Повідомлення # 3
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 44
Репутація: 6
Статус: Offline
попит на листівки високий, що й казати.Потенційний споживач листівок - від малого до великого, різного віку професій. Я думаю, що листівка, яку можна відчути на дотик (не інтернетна) ніколи не зникне з вжитку.Виробник ізовидань орієнтується на широку аудиторію - листівки з Днем народження, наприклад, купують майже всі й завжди (до свят). А от "валентинки" розраховані більше на школярів - маленькі серця, янголи, котики, собачки, відповідний шрифт..
 
ЛераДата: Неділя, 2011-03-20, 13.20 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 17
Репутація: 5
Статус: Offline
Листівки були й будуть завжди в попиті, звичайно з певною "трансформацією". Поєднання зображального матеріалу, тексту, кольору, текстури - створюють особливу популярність такого видання серед масової аудиторії, і не тільки. Види листівок дозволяють знайти свого споживача.
Виготовлення листівок - це безпрограшний варіант і для спеціалізованих видавництв, і як допоміжний (додатковий) варіант. Залишається тільки знайти особливості задоволення сучасного споживацького попиту.
 
NataliaДата: Понеділок, 2011-03-21, 01.57 | Повідомлення # 5
Майор
Група: Проверенные
Повідомлень: 87
Репутація: 8
Статус: Offline
Перечитала назву теми і зловила себе на думці, що вже кілька років не купую поштових карток, які можна вислати у традиційному конверті традиційною поштою. Але в нас є знайома, яка досі присилає нам такі листівки до Нового року і Різдва та Жіночого дня. Вони навіюють ностальгію.
 
quissenonegoДата: Середа, 2011-03-30, 22.23 | Повідомлення # 6
Підполковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 116
Репутація: 10
Статус: Offline
Quote (Natalia)
Перечитала назву теми і зловила себе на думці, що вже кілька років не купую поштових карток,

А я іноді купую. Але суто як "тяга до прекрасного" і нікуди їх не відправляю, бо жалко :З


пафосен и беспощаден чисто из гедонистических соображений
мои открытки :З http://vkontakte.ru/club23388656
 
SvitlanaДата: Четвер, 2011-03-31, 10.16 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
а я взагалі дуже часто думаю, що листівка це не такий вже і подарунок. От подаруєш, ну посміхнуться тобі, ну порадіють, а потім закладуть едсь або викинуть. Просто сама не люблю, коли мені дарують листівки Хоча бувають випадки, коли листівка набагато краще, за якийсь подарунок. І вже коштів не шкода, і бажання з"являється)

Додано (2011-03-31, 10.16)
---------------------------------------------
до речі, забула сказати, що якщо і купую листівки, то вони можуть бути призначені будь-кому. Але якщо я роблю листівки, то це лише в окремих випадках і для найбільш близьких і рідних мені людей.

 
UAДата: П`ятниця, 2011-04-01, 01.58 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 5
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (Iren)
Чи є попит на цей вид видавничої продукції? Хто потенційний споживач листівок? На кого орієнтується виробник цього типу ізовидань?

звичайно,листівки, виконуючи функцію близьку до агіток радянського періоду, будуть існувати завжди. чому ж ні? коли ніщо інше так лаконічно, чітко та зручно не поєднує інформацію, при цьому привертаючи увагу. крім того, друкувати листівки, вважаю, економічно вигідніше, ніж, приміром, книги. та й аудиторія завжди лишиться широкою.

найбільшим попитом користуються листівки, які чіпляють людей на "якорі". листівка, в якій використовується образ, що полюбився цілим поколінням не може не подобатись. або ж листівка з маленькими дітками чи тваринами. ну хто може на таке не відреагувати?? це ті образи, що викликають у нас посмішку, спокій, радість. таким чином емоції, які ми переживаємо у зв"язку зі сприйманням зображуваного образу ми переносимо на сам об"єкт (листівку). тож хіба ми можемо лишитись байдужими до собачки, яка так мило на нас дивиться з площини? навряд ми думаємо про те, скільки ж ту тваринку мордували, перш ніж отримали бажаний кадр.

ПС. а загалом, я все-таки оптиміст:)

Повідомлення відредагував UA - П`ятниця, 2011-04-01, 01.58
 
quissenonegoДата: П`ятниця, 2011-04-01, 09.29 | Повідомлення # 9
Підполковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 116
Репутація: 10
Статус: Offline
От не любл собачок на листівках, не знаю чого ХД
Але образ - це саме воно, так.
Особливо якщо такий прийом застосований до серії чи комплекту листівок.
Я від нещодавна проводжу над собою експеримент: ходжу по магазинам и дилюсь що б з листівок меня хотілося купити. На днях наткнулася на одну серію, де застосований (хоча і дещо банальний) флорастичний візерунок, але на кожній листівці - свій колір і свої квіти.
Тут перед споживачем, котрий вже зацікавився яскравістю кольорів, розкривається, так би мовити, ширший вибір - він може вибрати і те що сподобалось йому і те, що в принципі підійде характеру людині, яка отримає ту листівку.
До того ж так як зараз весна - настрій такий весняний, квіточки, ... фактура до речі досит цікава у паперу, тиснення


пафосен и беспощаден чисто из гедонистических соображений
мои открытки :З http://vkontakte.ru/club23388656
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: