Культура рекламних видань
|
|
Iren | Дата: Середа, 2011-05-04, 13.32 | Повідомлення # 1 |
 Підполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 108
Статус: Offline
| Проблема культури рекламного видання є однією із складових проблеми культури видання. Квалілогічний аналіз видань рекламного характеру передбачає урахування багатьох аспектів оцінки якості видавничого продукту. Рекламне видання пропагує конкретний товар, послуги,його призначення - виявити зацікавленість до продукту, заохотити його купити. Рівень культури рекламних видань загалом залежить від вкладених у нього грошей, професійності колективу, амбіційності замовника.
|
|
| |
Весна | Дата: Середа, 2011-05-04, 21.10 | Повідомлення # 2 |
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 30
Статус: Offline
| Але, на жаль, часто реклама нам розповідає про ті властивості, які певний об'єкт зовсім не володіє. Переглядаючи, читаючи нашу рекламу можна подумати, що люди - найщасливіші на планеті Земля, оскільки мають ліки від усього, їжу дуже корисну і красивий, зручний одяг. А насправді - це не завжди відповідає дійсності...
|
|
| |
SaharOK | Дата: Субота, 2011-05-07, 22.22 | Повідомлення # 3 |
 Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Статус: Offline
| Виробники продукції заради отримання прибутку у своїй рекламній продукції не цураються жодних методів. Піаряться, відкрито глумляться з конкурентів, влаштовують безпрограшні акції, позбуваючись таким чином непотрібного і простроченого товару (це стосується косметики і продуктів, а також побутової техніки, яка часто морально застаріла). Реклама - це зараз не просто рушій прогресу, а засіб впливу на свідомість і програмування масового покупця.
|
|
| |
quissenonego | Дата: Четвер, 2011-05-19, 22.28 | Повідомлення # 4 |
 Підполковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 116
Статус: Offline
| Чималу роль у рекламному виданні грає така його частина як логотип продукту. Досить часто зовсім не вражаючу рекламу "рятує" саме логотип, що є впізнаваним з попереднього досвіду споживача, або ж "наштовхує" його на потрібні думки. Знайшла нещодавно невдалі приклади логотипів. Тож чого не_треба робити тут: http://www.share-design.ru/10-primerov-ne-udachnyx-logotipov.html Ну, і звісно для самозбагачення - поради й основні принципи роботи над логотипом: http://www.share-design.ru/osnovnye-principy-sozdaniya-logotipa.html
пафосен и беспощаден чисто из гедонистических соображений мои открытки :З http://vkontakte.ru/club23388656
|
|
| |