Понеділок, 2024-05-06, 09.40
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Календар
«  Лютий 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
Категорії розділу
Google AdSense
Міні-чат
Наше опитування
Що вас не влаштовує як студента спеціальності "Видавнича справа та редагування"?
Всього відповідей: 21
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук


Сайт Ірини Ткаченко


   
  Кафедра видавничої справи та редагування
       Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка

Головна » 2012 » Лютий » 29 » Відкрите заняття з редакторсько-видавничого фаху ("Брошури та ілюстрації. Електронні видання". 4 курс)
13.13
Відкрите заняття з редакторсько-видавничого фаху ("Брошури та ілюстрації. Електронні видання". 4 курс)

1 березня відбудеться відкрите заняття з редакторсько-видавничого фаху ("Брошури та ілюстрації. Електронні видання").

Тема:  "Форум видавничих проектів (брошури різного тематичного спрямування)" (видавничих  проектів студентів 44 групи).
Місце зустрічі: 412 аудиторія
Час:
8.00

"Форум видавничих проектів (брошури різного тематичного спрямування)"

Відкрите заняття

Навчально-методичний проспект

Формат заняття: "Форум видавничих проектів (брошури різного тематичного спрямування)

Мета: підвищити  фахову компетенцію майбутніх редакторів та видавців.

Завдання:

-         актуалізувати теоретико-практичний дискурс особливостей редакторської підготовки брошур;

-       розробити концепцію брошури, підготувати розгорнутий проспект майбутнього видавничого продукту;

-          створити брошуру та презентувати авторський проект перед аудиторією - «потенційними інвесторами проектів»;

Вимоги до презентації видавничого продукту:

  1. Обґрунтована концепція брошури  (проспект (видавнича форма втілення – листівка, буклет) має висвітлювати такі  складові: назва брошури, мета створення, завдання, зміст (коротко окреслити особливості контенту – текстового та графічного), обґрунтування альтернативних шляхів фінансування та розповсюдження, очікувані результати створеного продукту. Тираж проспекту – 15-20 шт.
  2. Електронна версія продукту – аналог друкованому екземпляру. Електронний варіант брошури маю бути оформлений згідно видавничих стандартів та культури оформлення видань певної типологічної групи.
  3. Презентація супроводжується 6-хвилинним виступом автора.

Вимоги до комплектності видавничого проекту: концепція видання (письмовий та електронний  варіанти), видавничий продукт (електронна версій брошури), методичні рекомендації щодо створення брошур конкретної типологічної групи.

  

Критерії оцінювання видавничих проектів:

·         актуальність - наскільки тема роботи актуальна на сьогоднішній день;

·         глибина розробки теми - аргументований, творчий підхід автора;

·         ефективність засобів оптимізації текстової  та графічної інформації у форматі брошури;

·         доступність - наскільки доступна для розуміння і сприйняття основна ідея роботи;

·         форма подачі - оригінальність творчого підходу, використання в роботі нових і переконливих форм і методів;

·         художня виразність запропонованого видавничого продукту;

·         використання технічних засобів - оцінюється професійний рівень виконавця, здатність володіння графічними програмами та ін.;

·         культура оформлення видання;

·         відповідність видавничим стандартам;

·         симпатії аудиторії (за результатами голосування);

·         якість підготовки складових видавничого проекту.

Категорія: Дисципліни | Переглядів: 3044 | Додав: Iren | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
2 Весна  
0
А головне, що вже іде спрямованість на бакалаврські проекти!

1 Natalia  
0
Хороша пара, цікаві проекти. Молодці!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]