Понеділок, 2024-05-06, 06.30
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Google AdSense
Міні-чат
Наше опитування
Що вас не влаштовує як студента спеціальності "Видавнича справа та редагування"?
Всього відповідей: 21
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук


Сайт Ірини Ткаченко


   
  Кафедра видавничої справи та редагування
       Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка

Редакторсько-видавничий фах

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 10
Показано матеріалів: 1-10

http://files.mail.ru/Q1LPFP
Эффективная продажа рекламы: Технология получения заказа на покупку рекламных площадей, эфира, пространства: Практ. пособие. 4-е изд., перераб. и доп.— М.: Дело, 2002. — 296 с.

Огилви Д. и др. Тайны рекламного двора. Советы старого рекламиста. – М.: Ассоциация работников реклами, 1996.

Иншакова Н. Г. Рекламный текст: редакторский взляд. – М.: МедиаМир,
2007. – 288 с.

Дурняк Б. В., Батюк А. Є. Розробка і дизайн рекламних видань:
Навчальний посібник. – Львів: Видавництво "Українська академія
друкарства”, 2006. – 315 с.




Рекламні видання | Переглядів: 955 | Завантажень: 0 | Додав: Iren | Дата: 2011-05-12 | Коментарі (0)

ДСТУ 4518:2008

Продукти харчові. Маркування для споживачів. Загальні правила.

Організація-розробник «ДСТУ 4518:2008 Продукти харчові. Маркування для споживачів. Загальні правила »: НДІ стандартизації ДП «УкрНДНЦ».

Наказ Держспоживстандарту України від 4 серпня 2008 р. №267 з 2008-11-01; Попр (1-2009 с 51); Зм. 1 (12-2009 с.21); Попр до Зм. 1 (1-2010 с.73);

Документ ДСТУ 4518:2008 замінює документи: ДСТУ-П 4518:2006.

Інформації щодо відміни документа ДСТУ 4518:2008 немає.

     Цей стандарт поширюється на споживче маркування харчових продуктів вітчизняного та закордонного виробництва, що розфасовані у споживчу тару, які реалізують на території України через оптову або роздрібну торговельну мережу, а також закладами ресторанного господарства (у тому числі в дошкільних закладах, школах, лікувальних, лікувально-профілактичних установах та інше), що безпосередньо пов'язані з обслуговуванням споживачів.
     Вимоги і положення цього стандарту є рекомендованими.
     Стандарт встановлює загальні правила та поняття щодо необхідної інформації про харчові продукти, яку треба наносити на споживчу тару. Вимоги цього стандарту треба враховувати підприємствам торгівлі під час розфасовування продуктів з метою їх подальшого продажу споживачам.
     Цей стандарт придатний для використання під час виробництва, зберігання, реалізації, ідентифікації харчових продуктів.
     Вимоги до марковання харчових продуктів, що встановлені в чинних національних, міждержавних та інших нормативних документах, використовують в частині, що не суперечить цьому стандарту.
     Якщо щойно прийнятими нормативно-правовими актами встановлені інші правила, ніж ті, що передбачені цим стандартом, то застосовують положення, вимоги та правила закону щойно прийнятого.
     При цьому зазначаємо, якщо норми, правила щойно прийнятого нормативно-правового акта не узгоджені з нормативно-правовими актами, прийнятими пізніше, то перевагу надають тому нормативно-правовому акту, який прийнято пізніше.
     Інформацію, передбачену вимогами цього стандарту, для харчових продуктів, які потребують подальшого фасування або пакування їх для безпосереднього продажу через роздрібну торговельну мережу, надає продавець.
     Стандарт не поширюється на алкогольні напої та тютюнові вироби.

Етикетки | Переглядів: 9986 | Завантажень: 2519 | Додав: Iren | Дата: 2011-04-28 | Коментарі (0)

Етикетки | Переглядів: 853 | Завантажень: 0 | Додав: Iren | Дата: 2011-04-19 | Коментарі (0)

http://www.ukrcsm.kiev.ua/

http://poltavastandart.org/index.php?option=com_content&task=view&id=185&Itemid=1

http://www.complexdoc.ru/ntdpdf/552578/ekologicheskie_etiketki_i_deklaratsii_osnovnye_printsipy.pdf

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1371-96-%EF

http://www.shokoladnibym.com/kak-vybrat-shokolad/stat/pgs-5.html

http://hnb.com.ua/articles/s-zdorovie-kak_chitat_etiketki_chast_1-766

http://www.gosthelp.ru/text/GOSTRISO1402099Ekologiche.html

http://www.kursiv.ru/kursivnew/paket_magazine/archive/37/20.php

http://www.ukrcsm.kiev.ua/index.php?option=com_smfaq&view=category&id=127&Itemid=179&lang=uk&limitstart=10

http://www.marazm.org.ua/alko/14_23.html

http://www.markerovka.ru/state/umnie_atiketki.html

http://www.snip-info.ru/Gost_r_51391-99.htm

http://document.ua/pro-vdoskonalennja-kontrolyu-jakosti-i-bezpeki-harchovih-pro-nor8366.html

http://stroyoffis.ru/gost_ohrana_pr/gost_r_iso_14021_2000/gost_r_iso_14021_2000.php

http://www.csm.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=55&lang=ru

 

http://www.gerelo.dp.ua/index/info_dstu_4518-2008.html

http://zakon.nau.ua/doc/?code=2408-14

http://www.dominanta-food.com.ua/company-news/presa-pro-nas/testirovanie-sgucshenki-falsifikacija/

http://blog.yakist.com/archives/test-sgushhennoe-moloko

http://school.xvatit.com/index.php?title

http://www.consumerinfo.org.ua/must_know/legislation/1046/4980/

 

http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Tvis/2009_1/TB_1-4_337.pdf

 

http://www.nbuv.gov.ua/Portal/soc_gum/Znpchdtu/2009_22_2/articles/Reg_economica/33_Melnik.pdf

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=994_367

http://life.pravda.com.ua/person/2009/12/17/35597/

 

 

Відео-матеріали

http://youtu.be/rt2uUnINoEk

http://youtu.be/DOfJqgZGiWk

http://youtu.be/2qo2Sy-sdlw

http://youtu.be/W3Vdz_dkmcY

http://youtu.be/aP_s-TOemRA

http://youtu.be/fzz7G7IrL1c

http://tsn.ua/video/video-novini/?page=1309&media_id=93745&items=19976&type=2

http://www.consumerinfo.org.ua/video/

 

Довідкові ресурси – символіка на етикетці

http://vip-inform.com.ua/dovidnuk/etuketka/index.shtml

http://www.eurobyt.ru/stat4.php

http://www.gorenje.ua/support/ua/meet_the_real_value

 

 

Завдання:

  1. Здійснити моніторинг ЗМІ на предмет висвітлення проблеми маркування товарів різних типів.
  2. Запропонувати аналіз етикетки до будь-якого товару на предмет дотримання стандартів.
  3. Укласти топ-перелік постулатів для роботи редактора над етикеткою.
  4. Створити каталог символіки на етикетках.
Етикетки | Переглядів: 1070 | Завантажень: 0 | Додав: Iren | Дата: 2011-04-18 | Коментарі (0)

П.А. Кудин, Б.Ф. Ломов, А.А. Митькин. Психология восприятия и искусство плаката. — Москва, «Плакат», 1987. — 208 с.

Книга написана в содружестве психологов и художника. Авторы книги — чл.-корр. АН СССР Б. Ф. Ломов, доктор психологических наук А. А. Митъкин, кандидат искусствоведения П. А. Кудин — объединили результаты исследований ученых-психологов, которые изучают законы искусства, с профессиональным композиционным анализом конкретных плакатов. Книга дает художнику-плакатисту знания психологических закономерностей зрительного восприятия, вооружает приемами привлечения внимания, научно обосновывает возможности наиболее эффективного влияния на современного человека.

Авторы с научно-психологических позиций анализируют процесс общения художника со зрителем, раскрывают возможности повышения эффективности воздействия современного плаката, опираясь на целенаправленное использование психологических закономерностей зрительного восприятия и законов композиции. Книга рассчитана на художников-плакатистов, дизайнеров. Она может представить интерес и для широкого круга читателей, приобщенных к проблемам изобразительного искусства и наглядной агитации.
Плакати | Переглядів: 1587 | Завантажень: 1411 | Додав: Iren | Дата: 2011-04-07 | Коментарі (1)

Семіотика плаката
Плакати | Переглядів: 905 | Завантажень: 510 | Додав: Iren | Дата: 2011-04-07 | Коментарі (0)

Фестиваль соціальних проектів (соціальний плакат)

Відкрите заняття

Навчально-методичний проспект

Мої файли | Переглядів: 2708 | Завантажень: 192 | Додав: Iren | Дата: 2011-04-07 | Коментарі (0)

Редакторсько-видавничий фах

 Листівки, плакати, етикетки, рекламні видання
Мої файли | Переглядів: 1006 | Завантажень: 0 | Додав: Iren | Дата: 2011-03-15 | Коментарі (0)

Скачати навчально-методичні матеріали за посиланням

http://files.mail.ru/F17AWT

Мої файли | Переглядів: 747 | Завантажень: 0 | Додав: Iren | Дата: 2011-03-15 | Коментарі (2)

Робоча програма з курсу «Редакторсько-видавничий фах (Листівки, плакати, етикетки. Рекламні видання» складена на підставі освітньо-професійної програми освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр спеціальності 6. 030303 – Видавнича справа та редагування, напрям підготовки – 0303 Журналістика та інформація.


Мої файли | Переглядів: 804 | Завантажень: 0 | Додав: Iren | Дата: 2011-03-15 | Коментарі (0)