Неділя, 2024-05-19, 04.45
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Календар
«  Березень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Категорії розділу
Google AdSense
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 35
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук


Сайт Ірини Ткаченко


   
  Кафедра видавничої справи та редагування
       Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка

Головна » 2011 » Березень » 26 » Волонтерські завдання (листівки)
23.38
Волонтерські завдання (листівки)

Волонтерські завдання (колективне завдання – по 4-5 охочих студентів на завдання):

1.        Упорядкування каталогу веб-ресурсів, присвячених листівкам, плакатам, етикеткам.

2.        Укладання словника опорних термінів з фаху.

3.        Упорядкування інформаційних он-лайн-матеріалів про листівки, плакати, етикетки, рекламні видання (у жанрі збірника матеріалів вказаної тематики, упорядкованих за тематичним принципом).

4.        Упорядкування каталогу галузевих інтернет-видань (тара і пакування, листівки, рекламні видання, поліграфія).

            (Структура: назва видання, посилання (офіційна веб-адреса), анотація)

5.        Упорядкування довідника відомих колекціонерів плакатів, листівок, етикеток.

6.        Упорядкування науково-популярного видання «Цікаві факти з історії листівок, плакатів, етикеток».

7.    Створення каталогу видавництв, які спеціалізуються на створенні листівок (Структура: назва видавництва, посилання (офіційна веб-адреса), анотація діяльності).

Категорія: Дисципліни | Переглядів: 564 | Додав: Iren | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 4
3 Iren  
0
Хочу поділитися своїм поглядом на цю проблему: краще оприлюднити результати власного творчого пошуку, ніж не з'явитися на заняття або ілюструвати свої концепцію чужими розробками.

Те, що роботи оприлюднюються, має стимулювати студентів, майбутніх редакторів і видавців, до самовдосконалення.

Вважаю, що показовим є кількість оприлюднених проектів - відважилися найсміливіші, найвідповідальніші студенти із 44 групи, які презентували авторські спроби. Для декого було складно в емоційному плані, комусь далося легко з презентацією, а от сигнальний примірник потребує вдосконалення.

Але на те й існує навчання - процес, у якому відбувається пошук, відкриття, ствердження, злети і падіння, розчарування, винагороди!!!

Бути сміливим - це прекрасно! Кожна людина потребує конструктивної критики.

Для чого і для кого робити те, що ніхто не побачить, не прочитає, не відчує, не оцінить?


2 SaharOK  
0
Я вважаю, що студенти 4 курсу не надто компетентні в плані розробок концепцій листівок, плакатів. Людина повинна мати дизайнерську освіту, або, хоча б, пройти курс маркетингових технологій, реклами, іміджмейкінгу. Відтак концепції не надто вдалі, щоб експонувати їх на широкий загал. Адже наші розробки бачитиме весь інтернет. Це просто сором викладати недоопарацьовані проекти, сирі розробки. Це неправильно. Я пропоную працювати у міні-групах для покращення результативності. Будь-який інформаційний продукт потребує граничної кількості можливостей і вмінь. Ми, на жаль, не маємо таких якостей. Вони набуваються з досвідом.

4 Natalia  
0
Виставляти на сайті наші розробки - це отримати можливість почути критику зі сторони. Думаю, кожному відвідувачу зрозуміло, що це студентські проекти і вони не досконалі.
У принципі, кожен має право демонструвати чи не демонструвати зроблене. Але готовність відповідати за свій продукт і чути критику (не обов'язково погоджуватися з нею) – це одна з основних рис професійного редактора.
Якщо не навчимося зараз – потім буде морально важко.

1 Iren  
0
Після захисту проектів листівок можна звітувати про стан виконання.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]