22.44 Нова тема практичного заняття (4 квітня) | |
Тема 3. Плакати: методика роботи редактора Мета – з’ясувати типологічні особливості плакатів, розкрити специфіку редакторсько-видавничого процесу створення плакату різних видів, удосконалити вміння комплексного редакторського аналізу плакатної продукції, ознайомитися із творчістю сучасних українських плакатистів. Основні
терміни і поняття: ізовидання,
плакат, типологічна парадигма плаката, синтез мистецтв, дизайн плакатів різних
видів, архітектоніка та режисура плаката, соціальний плакат, дидактичний
плакат, рекламний плакат, афіша, постер. Теоретичні питання 1.
Плакат як
витвір графічного дизайну. 2.
Історія
рекламно-плакатної графіки: «малі форми» плаката (фірмові бланки і листівки). Функціональне призначення плакатів. Їх
типологічні особливості. 3.
Плакат як
засіб інформаційної та іміджевої реклами. 4.
Композиція
й архітектоніка плакатів різних типів. 5.
Особливі
мистецтва сучасного плаката. 6.
Робота
редактора над стилістикою, композицією рекламного плаката. 7.
Редакторська
підготовка дидактичних плакатів. Завдання:1. Упорядкувати
словникову статтю "Плакат”. 2. Здійснити
редакторський аналіз запропонованих плакатів на предмет з’ясування особливостей їх архітектоніки. 3. Ознайомитися
із творчістю сучасних українських плакатистів (наприклад, з творчістю Ірини
Вештак-Остроменської. Адреса сайту: http://www.veshtakostromenska.com). 4. Ознайомитися
із сайтами, присвяченими мистецтву плаката
(http://www.plakaty.ru/remarks). Підготувати дайджест (видавничий жанр,
тематика і цільова аудиторія – за вибором студента). | |
|
Всього коментарів: 0 | |