Четвер, 2024-11-21, 21.56
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Календар
«  Квітень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Категорії розділу
Google AdSense
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 35
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук


Сайт Ірини Ткаченко


   
  Кафедра видавничої справи та редагування
       Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка

Головна » 2011 » Квітень » 3 » Нова тема практичного заняття (4 квітня)
22.44
Нова тема практичного заняття (4 квітня)
Тема 3. Плакати: методика роботи редактора

Мета з’ясувати типологічні особливості плакатів, розкрити специфіку редакторсько-видавничого процесу створення плакату різних видів, удосконалити вміння комплексного редакторського аналізу плакатної продукції, ознайомитися із творчістю сучасних українських плакатистів.

Основні терміни і поняття: ізовидання, плакат, типологічна парадигма плаката, синтез мистецтв, дизайн плакатів різних видів, архітектоніка та режисура плаката, соціальний плакат, дидактичний плакат, рекламний плакат, афіша, постер.

Теоретичні питання

1.           Плакат як витвір графічного дизайну.

2.           Історія рекламно-плакатної графіки: «малі форми» плаката (фірмові бланки і листівки). Функціональне призначення плакатів. Їх типологічні особливості.

3.           Плакат як засіб інформаційної та іміджевої реклами.

4.           Композиція й архітектоніка плакатів різних типів.

5.           Особливі мистецтва сучасного плаката.

6.           Робота редактора над стилістикою, композицією рекламного плаката.

7.           Редакторська підготовка дидактичних плакатів.

Завдання:

1.    Упорядкувати словникову статтю "Плакат.

2.   Здійснити редакторський аналіз запропонованих плакатів на предмет зясування особливостей їх архітектоніки.

3. Ознайомитися із творчістю сучасних українських плакатистів (наприклад, з творчістю Ірини Вештак-Остроменської. Адреса сайту: http://www.veshtakostromenska.com).

4.   Ознайомитися із сайтами, присвяченими мистецтву плаката (http://www.plakaty.ru/remarks). Підготувати дайджест (видавничий жанр, тематика і цільова аудиторія – за вибором студента).


Категорія: Дисципліни | Переглядів: 844 | Додав: Iren | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]