Редакторсько-видавничий фах
Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 10 Показано матеріалів: 1-10 |
http://files.mail.ru/Q1LPFP Эффективная продажа рекламы: Технология получения заказа на покупку рекламных площадей, эфира, пространства: Практ. пособие. 4-е изд., перераб. и доп.— М.: Дело, 2002. — 296 с. Огилви Д. и др. Тайны рекламного двора. Советы старого рекламиста. – М.: Ассоциация работников реклами, 1996. Иншакова Н. Г. Рекламный текст: редакторский взляд. – М.: МедиаМир, 2007. – 288 с. Дурняк Б. В., Батюк А. Є. Розробка і дизайн рекламних видань: Навчальний посібник. – Львів: Видавництво "Українська академія друкарства”, 2006. – 315 с. |
ДСТУ 4518:2008Продукти харчові. Маркування для споживачів. Загальні правила. Організація-розробник «ДСТУ 4518:2008 Продукти харчові. Маркування для споживачів. Загальні правила »: НДІ стандартизації ДП «УкрНДНЦ». Наказ Держспоживстандарту України від 4 серпня 2008 р. №267 з 2008-11-01; Попр (1-2009 с 51); Зм. 1 (12-2009 с.21); Попр до Зм. 1 (1-2010 с.73); Документ ДСТУ 4518:2008 замінює документи: ДСТУ-П 4518:2006. Інформації щодо відміни документа ДСТУ 4518:2008 немає. Цей стандарт поширюється на
споживче маркування харчових продуктів вітчизняного та закордонного
виробництва, що розфасовані у споживчу тару, які реалізують на території
України через оптову або роздрібну торговельну мережу, а також закладами
ресторанного господарства (у тому числі в дошкільних закладах, школах,
лікувальних, лікувально-профілактичних установах та інше), що безпосередньо
пов'язані з обслуговуванням споживачів. |
Посилання на книгу Яреми "Етикетка" http://tkachenkoiren.ucoz.com/etiketka/Vstup.istoria_etiketku.pdf http://tkachenkoiren.ucoz.com/etiketka/Etiketka_vchora_sogodni_zavtra.pdf |
П.А. Кудин, Б.Ф. Ломов, А.А. Митькин. Психология восприятия и искусство плаката. — Москва, «Плакат», 1987. — 208 с. Книга написана в содружестве психологов и художника. Авторы книги — чл.-корр. АН СССР Б. Ф. Ломов, доктор психологических наук А. А. Митъкин, кандидат искусствоведения П. А. Кудин — объединили результаты исследований ученых-психологов, которые изучают законы искусства, с профессиональным композиционным анализом конкретных плакатов. Книга дает художнику-плакатисту знания психологических закономерностей зрительного восприятия, вооружает приемами привлечения внимания, научно обосновывает возможности наиболее эффективного влияния на современного человека. Авторы с научно-психологических позиций анализируют процесс общения художника со зрителем, раскрывают возможности повышения эффективности воздействия современного плаката, опираясь на целенаправленное использование психологических закономерностей зрительного восприятия и законов композиции. Книга рассчитана на художников-плакатистов, дизайнеров. Она может представить интерес и для широкого круга читателей, приобщенных к проблемам изобразительного искусства и наглядной агитации. |
Семіотика плаката |
Фестиваль соціальних проектів (соціальний плакат) Відкрите заняття Навчально-методичний проспект |
Редакторсько-видавничий фахЛистівки, плакати, етикетки, рекламні видання |
Скачати навчально-методичні матеріали за посиланням |
Робоча програма з курсу «Редакторсько-видавничий фах (Листівки, плакати, етикетки. Рекламні видання» складена на підставі освітньо-професійної програми освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр спеціальності 6. 030303 – Видавнича справа та редагування, напрям підготовки – 0303 Журналістика та інформація. |