Четвер, 2024-11-21, 15.02
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Google AdSense
Міні-чат
Наше опитування
Ефективність публіцистики у вирішенні суспільно важливих пробле

Всього відповідей: 6
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Пошук


Сайт Ірини Ткаченко


   
  Кафедра видавничої справи та редагування
       Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Фестиваль соціальних проектів (соціальний плакат
[ Викачати з сервера (43.5 Kb) ] 2011-04-07, 13.40

Фестиваль соціальних проектів (соціальний плакат)

Відкрите заняття

Навчально-методичний проспект

 

Формат заняття: фестиваль соціальних проектів (видавничий жанр – соціальний плакат).

 

Мета: підвищити  фахову компетенцію майбутніх редакторів та видавців.

 

Завдання:

-          актуалізувати теоретико-практичний дискурс особливостей редакторської підготовки плакатної продукції;

-          розробити соціальний проект;

-          створити соціальний плакат;

-          візуалізувати гостру соціальну проблему та знайти альтернативні шляхи її вирішення;

-          сприяти усталенню морально-етичних принципів роботи редактора над соціально-рекламним виданням;

-          створити умови для виявлення громадських позицій майбутнього фахівця видавничої галузі.

Вимоги до презентації соціального проекту:

  1. Обґрунтована концепція соціального проекту (назва, мета, завдання, зміст, обґрунтування з висвяченням альтернативних шляхів фінансування та розповсюдження, макет продукту).

Структура презентації: опис соціальної проблеми, яку осмислює комунікатор; обґрунтування авторської комунікаційної стратегії; рекламна стратегія; сформульована рекламна ідея проекту; опис засобів візуалізації ідеї; макет продукту; очікувані результати створеного продукту.

  1. Супровід усної презентації проекту мультимедійною.
  2. Розроблений макет плаката (дозволяється презентувати електронну версію).
  3. Презентація може відбивати еволюцію творчих пошуків: містити варіанти слоганів, текстівок, зображень, макетів майбутнього видання.

 

Комплектність соціального проекту: концепція видання (письмовий та електронний  варіанти), мультимедійна презентація, видавничий продукт (соціальний плакат).

 

Ці ресурси допоможуть здійснити моніторинг сучасного стану соціальної реклами в Україні та підкажуть, як створити мультимедійну презентацію соціального проекту:
http://belyk5.narod.ru/Present.htm
http://office.microsoft.com/uk-ua/powerpoint/
http://smilart.com.ua/index.p....mid=135

http://www.fd.lg.ua/ukr/konkurs_10_2007.htm

 

Приклади мультемедійних презентацій соціальних проектів:

http://www.socialfestival.in.ua/

http://socialfestival.in.ua/rus/catalogue/

http://www.4block.org/ru/project

http://www.dnkstudio.com.ua/uk/social.html

 

Критерії оцінювання соціальних проектів:

-          актуальність - наскільки тема роботи актуальна на сьогоднішній день;

-          глибина розробки теми - аргументований, творчий підхід автора;

-          ефективність впливу - робота стимулює виникнення у людей образів, емоцій, що викликають інтерес і бажання застосувати їх у своєму житті;

-          доступність - наскільки доступна для розуміння і сприйняття основна ідея роботи;

-          форма подачі - оригінальність творчого підходу, використання в роботі нових і переконливих форм і методів роботи;

-          художня виразність запропонованого видавничого продукту;

-          використання технічних засобів - оцінюється професійний рівень виконавця, здатність володіння графічними програмами та ін;

-          відомості, що містяться в поданих матеріалах, повинні бути достовірними.

 

Категорія: Мої файли | Додав: Iren
Переглядів: 2734 | Завантажень: 192 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]