12.15 Відкрите заняття "Фестиваль соціальної реклами (соціальний плакат)" | |
11 квітня відбудеться відкрите заняття з редакторсько-видавничого фаху ("Листівки, плакати, етикетки, рекламні видання"). Тема: "Фестиваль соціальної реклами (соціальний плакат)" (презентація соціальних проектів студентів 44 групи).
Місце зустрічі: 412 аудиторія Час: 11.10 Фестиваль соціальних проектів (соціальний плакат) Відкрите заняття Навчально-методичний проспект
Формат заняття: фестиваль соціальних проектів (видавничий жанр – соціальний плакат).
Мета: підвищити фахову компетенцію майбутніх редакторів та видавців.
Завдання: - актуалізувати теоретико-практичний дискурс особливостей редакторської підготовки плакатної продукції; - розробити соціальний проект; - створити соціальний плакат; - візуалізувати гостру соціальну проблему та знайти альтернативні шляхи її вирішення; - сприяти усталенню морально-етичних принципів роботи редактора над соціально-рекламним виданням; - створити умови для виявлення громадських позицій майбутнього фахівця видавничої галузі. Вимоги до презентації соціального проекту:
Структура презентації: опис соціальної проблеми, яку осмислює комунікатор; обґрунтування авторської комунікаційної стратегії; рекламна стратегія; сформульована рекламна ідея проекту; опис засобів візуалізації ідеї; макет продукту; очікувані результати створеного продукту.
Комплектність соціального проекту: концепція видання (письмовий та електронний варіанти), мультимедійна презентація, видавничий продукт (соціальний плакат).
Ці ресурси допоможуть
здійснити моніторинг сучасного стану соціальної реклами в Україні та підкажуть,
як створити мультимедійну презентацію соціального проекту: http://www.fd.lg.ua/ukr/konkurs_10_2007.htm
Приклади мультемедійних презентацій соціальних проектів: http://www.socialfestival.in.ua/ http://socialfestival.in.ua/rus/catalogue/ http://www.4block.org/ru/project http://www.dnkstudio.com.ua/uk/social.html
Критерії оцінювання соціальних проектів: - актуальність - наскільки тема роботи актуальна на сьогоднішній день; - глибина розробки теми - аргументований, творчий підхід автора; - ефективність впливу - робота стимулює виникнення у людей образів, емоцій, що викликають інтерес і бажання застосувати їх у своєму житті; - доступність - наскільки доступна для розуміння і сприйняття основна ідея роботи; - форма подачі - оригінальність творчого підходу, використання в роботі нових і переконливих форм і методів роботи; - художня виразність запропонованого видавничого продукту; - використання технічних засобів - оцінюється професійний рівень виконавця, здатність володіння графічними програмами та ін; - відомості, що містяться в поданих матеріалах, повинні бути достовірними.
| |
|
Всього коментарів: 7 | |||||||
| |||||||