Неділя, 2024-05-19, 03.25
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Календар
«  Квітень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Категорії розділу
Google AdSense
Міні-чат
Наше опитування
Ефективність публіцистики у вирішенні суспільно важливих пробле

Всього відповідей: 6
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук


Сайт Ірини Ткаченко


   
  Кафедра видавничої справи та редагування
       Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка

Головна » 2011 » Квітень » 14
Тема 4. Роль редактора у створенні етикеток (6 годин)
Мета – з’ясувати типологічні особливості етикеток, ознайомитися з історією
етикеток, розкрити специфіку редакторсько-видавничого процесу створення
етикетки, вивчити особливості маркування етикеток, проаналізувати
національну та міжнародну законодавчу базу стандартизації етикеток,
здійснити моніторинг якості сучасних етикеток до товарів різних видів на
предмет визначення відповідності вимогам галузевих стандартів.
Основні терміни і поняття: ізовидання, етикетка, типологічна парадигма
етикеток, тара, пакування, товарний знак, логотип, маркування, штриховий код,
саббренд, знаки відповідності, піктограма, стандартні маніпуляційні знаки на
етикетці і пакованні, екологічне маркування / символи і знаки екологічного
спрямування, дизайн етикетки.
Теоретичні питання
1. Етикетка як твір прикладної графіки.
2. Історичний феномен етикетки: історія етикеток, етикетка – "документ
до ... Читати далі »
Категорія: Дисципліни | Переглядів: 1790 | Додав: Iren | Дата: 2011-04-14 | Коментарі (6)