Блог
Головна » 2011 Квітень 14 » Соціальна зрілість майбутнього редактора14.14 Соціальна зрілість майбутнього редактора |
Редакторсько-видавничий фах - дисципліна, яка завжди відкриває студента у неочікуваних амплуа.
Фестиваль соціальних проектів (жанр - соціальний плакат) відбувся у 44 групі 11 квітня. Те, що він відбувся, - досягнення не викладача, а відповідальних студентів, які мають сміливість шукати шляхи вирішення поставлених завдань. Соціальна реклама - явище не для слабкодухих (те, що з 29 студентів участь у Фестивалі взяли 13, є симптомом, з одного боку, позитивним - все-таки є на кого покластися, організовуючи відкрите заняття; по-друге, негативним: більшість виявляють недисциплінованість, несерйозність, а відтак, і людську байдужість до піднятих соціальних проблем). Але зараз про хороше. Про симптоми, які є позитивними. Імпонує заявлена серйозність у вирішенні навчальних завдань. Кожен проект, представлений до захисту, віддзеркалював особистість студента, що й створювало ефект "райдуги": коли немає однотипних підходів, однобокого висвітлення проблеми. Були проекти-потрясіння (проект Т.Пташник, О.Цимбаліст, С.Чередніченко). Не було байдужих до проблеми, яка візуалізовувалася на плакаті. Я впевнена, що ці презентації допоможуть студентам у професійному самовизначенні, доведуть соціальну зрілість майбутнього фахівця. |
|
Всього коментарів: 0 | |